Op zaterdag 4 juli wordt het sportveld van R.C. The Bassets, Vijfmeiweg 37a in Sassenheim, omgetoverd tot WMC-terrein voor Drum- en Showband Adest Musica. Daar gaan ze hun Mars ‘GLORIOUS’ en Show ‘Waves’ presenteren aan iedereen die het wil zien.
Vanaf het najaar zijn de ruim 50 muzikanten vol passie en discipline drukdoende met het instuderen hiervan 0.l.v. Het uitgebreid instructieteam.
Vanaf 16:30 uur bent u van harte welkom en vanaf 17:00 uur kunt u de muzikanten in actie te zien. De entree hiervoor is gratis.
BBQ
Wilt u iets drinken en eten dan kan dat uiteraard ook, hiervoor worden munten verkocht. Aansluitend aan de optredens zal er ook voor de inwendige mens worden gezorgd, want dan gaat de BBQ aan. Deze gezellige avond duurt tot 21:30 uur.
WMC
Adest Musica gaat in het weekend van 17, 18 en 19 juli weer meedoen met het Wereld Muziek Concours in Kerkrade. Hoe fijn is het dan dat er veel familieleden, vrienden en fans komen kijken bij deze try-out. Na veel manden van ontelbaar veel uren te hebben gerepeteerd kunt u zien wat het eindresultaat geworden is.
Dus mis deze avond niet en kom kijken, heel graag tot 4 juli!
